Rubriky

Vyhledávání v článcích
Co hledáte ?



Provozuje:
icok


ikonka partnera
ikonka partnera
Dnes má svátek Albert je čtvrtek 21.11.2024



Novinky





Magazín eKamarád vás vítá
Přinášíme vám zpravodajství ze světa dětí a mládeže. Chcete se i vy podělit s ostatními o své zkušenosti či nějak pobavit naše dětské čtenáře? Není nic jednoduššího. Přidejte se do naší kamarádské rodiny a napište nám na email redakce8(Z)ekamarad.cz
(Místo (Z) napište @).

Opravdu kuriozní obchodní podmínky Českého Telecomu

Byl jsem zvyklý, že závaznou objednávku je potřeba udělat písemně a vypovědět ji také písemně. Český Telecom má opět výjimky, samozřejmě přizpůsobené výhodně pro sebe.

     Když se rozšířilo ADSL a Internetstudio pro děti a mládež hledalo levnější variantu připojení k Internetu, začali jsme se rozhlížet i po ASDL České Telecomu. Vedlo nás k tomu zdražení připojení na Internet o 17% a stále větší finanční problémy našeho sdružení dětí a mládeže, které internetstudio provozuje.

     Protože současné připojení, které zdražilo o 17% se dostalo nad limit našich finančních možností a navíc se ještě zhoršila jeho rychlost, informoval jsem se na zelené lince Českého Telecomu na podmínky zřízení ADSL 1024/256. Rovnou jsem tuto službu ústně objednal, avšak s tím, že jsem byl v domnění, že jde o předběžnou objednávku, která bude stvrzena písemnou smlouvou s konktretizací termínu spuštění služby, protože zatím jsme byli vázáni smlouvou p původním připojení a nevěděl jsem, k jakému termínu jej ukončíme.

     Jak jsem zjistil z faktury, bylo nám ADSL zřízeno pouze na základě této ústní objednávky, tedy i bez specifikace započetí služby. Písemná smlouva sice přišla, ale nikomu v Českém Telecomu nevadí, že jsem ji neposlali podepsanou zpět. Prostě je to nejspíše jenom bezvýznamná formalita. Hlavně, že už nám účtují 274,-- Kč měsíčně za službu, kterou nevyužíváme.

     Když jsem chtěl stejným způsobem službu vypovědět, dozvěděl jsem se, že to nejde, že výpověď musí být písemná. Opravdu kuriozní obchodní podmínky Českého Telecomu. Když k tomu ještě připočteme jednoměsíční výpovědní lhůtu, je jejich smysl jasný. Nejde tady ze strany Českého Telecomu o nic víc, než za každou cenu „vyždímat“ co nejvíce peněz. A na to jsme u něj za předcházející období jeho monopolu přece již zvyklí.

     Převzato z magazínu Můj kontakt. Máte-li pochybnosti, zda nejde o aprílový žertík, pak opravdu nejde. Tato skutečná událost vyšla na Mém kontaktu již 24. března 2004.

  • Autor: Fuček Miloslav
  • Datum publikace: 01.04.2004
  • Článek zařazen do: Internet
  • Počet komentářů ke článku: 0 přidat komentář
  • Článek si přečetlo 3308 čtenářů

    Sdílet na Facebooku

© Stránka vygenerována za 0.0034 sec. | Aktuálně máme v databázi 8398 článků
práva na články náleži jejich autorům, provozovatel magazínu nenese žádnou zodpovědnost za škody způsobené prohlížením těchto stránek.
Magazín provozuje ICOK (administrátor Miloslav Fuček)
http://icok.icok.cz | http://wwww.mfsoft.cz

Bazény na míru | Bennewitzovo kvarteto | Lady XL Fashion | Optika v Praze | Světové brýle.cz | Inspiro ERP systém | Bezpečnostní poradce | Fass-Hasicí technika | Dukla - Atletika | Dukla Praha