Ekologie - právě touto stránkou věci se zabývá tato hra. Nemyslete si, že v této hře se jedná jen o ekologii, v této hře se jedná hlavně o vcítění se do role desetiletých dětí Tondy a Aničky. Hodně štěstí.
Tato hra je dokonalým příkladem s
Na začátku hry si můžete vybrat postavičku, za kterou chcete hrát. Můžete si vybrat mezi Tondou a Aničkou. Pod obrázky obou dětí najdete pět obrázků, podle kterých vás hra identifikuje. Při dalším hraní hry se vám totiž v levém horním rohu obrazovky zobrazí obrázek, na který když kliknete, tak se vám načte poslední místo, na kterém ten dotyčný ukončil hru.
Jeme na hru. V první části hry se nalézáte ve starém přístavu, vlastně v kabině rybářského člunu, kde najdete lupu - nejužitečnější předmět v téhle hře. Vylezete z lodi a vydáte se doprava. Tam narazíte na kapitána mlátícího do dveří. Promluvíte s ním a dozvíte se, že vevnitř jsou mapy moří, a že bez nich se
nikam nedostaneme. Máme mu tedy pomoci najít klíč ke dveřím. Použijte lupu na trávník před domem a vypadne vám klíč. Ten předejte kapitánovi (vlastně mu ho nepředáte) a běžte do skladiště a v jedné z bedýnek na policích je schován další klíč, takže vám nezbývá nic jiného než "zlupovat" všechny krabice. Až vám vypadne klíč, tak ho sebrat, odemknout truhlu a vzít mapy.Vzhůru za kapitánem, jenže když chcete jít do lodě, tak zjistíte, že se blíží vlna odpadků..... až je vylovíte (je to velice jednoduché, jen šipkou nahoru a dolu posouváte panáčka a mezerníkem plácáte podběrákem do vody), tak doneste mapy kapitánovi. Až mu je dáte, zjistíte, že ve skladišti nejsou připoutané sudy a tak si vezměte klíč (je v kabince), vlezte do skladiště a vezměte provaz,
kterým svážete sudy.Nuže za kapitánem, momentálně vám probíhá animace, jak myš jde k sudům. No a konečně na moře (loď se ovládá následovně: pravím tlačítkem myši jedete doprava a levým doleva, stisknutím obou tlačítek zároveň, loď zastavíte, pozor na překážky). Až dojedete na místo určení, tak kapitán zjistí, že ta myš přehryzala provaz a sudy s pitnou vodou se rozlily. A tak jedete do Afriky hledat studnu. Dostanete sud, který máte naplnit vodou. Po cestě musíte zlupovat pár palem a z jedné z nich
vyskočí kladivo a hřebíky. U kamene musíte párkrát poskočit hodně blízko u něj, on spadne a vy můžete pokračovat v cestě.Kladivo a hřebíky použijete u vraku lodě na prkna a z nich vám vznikne lávka. Potom se vydejte směrem k děrám u jeskyně a tam u velkého kamene položte lávku přes propast. A konečně za šamanem, ten vám ukáže, kde je studna a také jak se otevírá. Ale nejdříve si s nim musíte zahrát fotbal, lépe řečeno penalty. Až ho porazíte, tak vám ukáže studnu a řekne vám, jak se otevírá. Z jeho
povídání plyne, že musíte nejdříve najít jeden míč, který je v koruně palmy a ta palma je nalevo od vchodu ke studni, takže palmu zlupujte (použijte na ni lupu). Pokud to nebude ona, tak to bude jedna z těch, které jsou okolo zdi.Jeden míč vám dá šaman a druhý najdete v palmě. Tak a teď musíte jít do jeskyně a tam složit hádanku (tak aby dole byla řada červených míčů a nahoře doplňte jen žlutý míč). Poté přeskákejte na druhý konec po kamenech, ale pozor na padající kameny. Vezměte sošku a běžte zpá
tky za šamanem. U něj si naberte vodu ze studně do sudu, který je na palubě lodi. Teď jen běžte za kapitánem na loď. Opět ovládáte loď, až se dostanete tam, kam se dostat máte, tak musíte sebrat podběrák a sebrat láhev se vzkazem. Ve vzkazu stojí, že nějaký trosečník je sám na Krokodýlím ostrově.Nu a zase na moře. Tam přeskočíte na strom z něj pak na kámen (a celou cestu lupujte kytky, z jedné vám vypadne později dosti potřebný bambus) a tak skákejte až na druhou stranu (pozor na padající ovoce). Dojděte až k trosečníkově chatě a povídejte si s krokodýlem. Z rozhovoru se dozvíte, že jim mlsná opice vzala sklenici s arašídovým máslem. Takže hurá na opici. Nejprve běžte za opicí, ale tam nic neuděláte, takže směr arašídový důl. Dejte bambus do přístroj
e a začněte chytat arašídy (doporučuji se dívat na stíny těch arašídů). Až jich budete mít dost, tak běžte za opicí a házejte jí ty arašídy (ovládání je stejné jako při zachraňování přístavu), až bude těžká (váha vpravo dole), tak se pod ní zlomí větev a vy jí můžete vzít sklenici a dát ji krokodýlovi. Krokodýl si půjde zaplavat a vy si můžete popovídat s trosečníkem, ale ten vám řekne, že už se nechce vrátit do civilizace a jako dárek za to, že jste tam přijeli, dostanete francouzský klíč číslo 17.Nuže zase na loď a na moře. Až dojedete na místo, tak vám kapitán řekne, že dál už jet nemůže, a tak přeskočte na prkno a přeplavte se na břeh. Tam jděte do rokle, vedle sebe uvidíte stan a za ním palmu. Na tu použijte lupu a seberte bambusovou tyč. Běžte dál, až narazíte na dřevěné lešení, tak běžte nahoru. U sklápěcího můstku párkrát zaskákejte, až dojdete ke strojku, tak do něj dejte bambusovou tyč a zapněte ho. Můžete jít dál, u otáčecí lávky zase poskočte a až bude u vás, tak na ni skočte. Lávka se začne točit, ale i tak je to lehké skočit na další lávku. Pak tu je další můstek, tak si zase poskočte a momentálně vidíte lávku, která jezdí sem a tam jestli ne, tak zapněte stroj, přeskočte na lávku a odjeďte k další točící lávce a z ní skočte na pláž. Nejdřív zlupujte kytky, z nich vám vypadne bambus, který zastrčte do přístroje (ten použijte v případě, že se budete vracet).
Tak a teď směr pláž za profesorem. Ten vám řekne, že potřebuje vyfotit alespoň sedm snímků velryby. Pokud se vám to nepodaří, musíte jít ke stanu a tam sebrat filmy. Až se vám povede vyfotit sedm velryb, tak vám profesor ukáže letadlo a vy musíte utáhnout šroub francouzským klíčem č.17 (ach ta náhoda) a teď musíte s letadlem nabrat rychlost přeskakujte ostrůvky a sochy (mezerníke
m), až vyletíte, tak musíte řídit letadlo (úplně stejně jako loď) a pak přistáváte (stejně jako vzlítáte, akorát s tím rozdílem, že přeskakujete jen kry).Dále na vás čeká přeskákání na břeh (tentokrát už s panáčkem), ale pozor, ať se nepotopíte. Na břehu potkáte tučňáka a následuje další mezihra - skoky na lyžích a po skocích na lyžích musíte projít a proskákat bludiště křišťálových květin. První část je lehká, přeskakujete po krách a u druhé části musíte dávat pozor na laviny a na díry. Až tímhle p
rojdete, tak na konci dráhy vezměte lopatu a běžte k zasněženému kopci, tam si lopatou udělejte násep a přeskákejte k dalšímu kopci. Opět si udělejte násep a přeskočte na zamrzlou loď a tam vezměte síť a vraťte se k tučňákovi. Až budete u tučňáka, tak si s ním popovídejte a běžte k letadlu.Opět řídíte letadlo a honíte zločince. Na jeho loď musíte hodit síť (mezerníkem). Nu a to je konec Báječného dobrodružství.
Autoři:
ProgramováníGrafika pozadí a animace
Marcin Krawczyk
Otton Laskowski
Robert Samoraj
Adam Drzewicki
Grafika a animace postaviček
2D grafika
Agnieszka Milewska-Krawczyk
Hudba
Marek Dutka
Hlavní hudební téma
Jaroslaw Siwiński
Produkce a design
Krysztof Krawczyk
Prodej a marketing
Darek Rusin
Konfigurace:
- Pentium II 400 MHz
- nVidia Riva TNT2
- 64 MG RAM
- DirectX kompatibilní zvuková karta
- 6x CD mechanika
Sdílet na Facebooku
© Stránka vygenerována za 0.0034 sec. | Aktuálně máme v databázi 8398 článků
práva na články náleži jejich autorům, provozovatel magazínu nenese žádnou zodpovědnost za škody způsobené prohlížením těchto stránek.
Magazín provozuje ICOK (administrátor Miloslav Fuček)
http://icok.icok.cz | http://wwww.mfsoft.cz
Bazény na míru | Bennewitzovo kvarteto | Lady XL Fashion | Optika v Praze | Světové brýle.cz | Inspiro ERP systém | Bezpečnostní poradce | Fass-Hasicí technika | Dukla - Atletika | Dukla Praha