Jeden provozovatel = jeden účet
Contactel, vedoucí poskytovatel telekomunikačních služeb a řešení, dnes na tiskové konferenci seznámil novináře se svým požadavkem na zavedení konkurence v oblasti měsíčního paušálu.
Podle stávajícího uspořádání bude zákazník, který si k zajišťování svých hlasových, popřípadě internetových služeb svobodně zvolil jiného operátora než Český Telecom, i nadále nelogicky platit měsíční paušál (tzv. stálou platbu) Českému Telecomu. Placení dvou účtů za jednu službu jedním zákazníkem je zcela absurdní a vytváří duplicitní náklady.
Contactel nevidí důvod, proč by měsíční paušál neměl být účtován přímo konkurenčním provozovatelem jako součást předvolby operátora. "Jsme přesvědčeni, že konkurence v oblasti měsíčního paušálu by zabránila jeho zvyšování a zároveň odstranila jednu ze zbytečných překážek pro přechod zákazníků od jednoho operátora k druhému," uvedl na tiskové konferenci Michal Čupa, generální ředitel Contactelu.
Takové velkoobchodní řešení by zároveň umožnilo navrhovat měsíční paušály pro zákazníky tak, aby jejich struktura a výše lépe reflektovala potřeby jednotlivých zákaznických segmentů podobně, jak je běžné u mobilních operátorů. V současné době probíhají v této záležitosti jednání s Českým Telecomem.
Společnost Contactel byla založena v roce 1999 jako společný podnik ČESKÝCH RADIOKOMUNIKACÍ, a.s. a Tele Danmark A/S. Cílem společnosti Contactel je stát se vysoce kvalitním a vyhledávaným telekomunikačním provozovatelem. Contactel nabízí plné portfolio internetových, datových a hlasových služeb a s postupnou liberalizací dále rozšiřuje svoji nabídku.
Od června 2000 je Contactel členem prestižní evropské asociace European Foundation for Quality Management. Od října 2001 je kvalita jeho práce mezinárodně certifikována podle ISO 9001:2000.
PR CS 030122 CZ