Rubriky

Vyhledávání v článcích
Co hledáte ?



Provozuje:
icok


ikonka partnera
ikonka partnera
Dnes má svátek Mariana je neděle 08.09.2024



Novinky





Magazín eKamarád vás vítá
Přinášíme vám zpravodajství ze světa dětí a mládeže. Chcete se i vy podělit s ostatními o své zkušenosti či nějak pobavit naše dětské čtenáře? Není nic jednoduššího. Přidejte se do naší kamarádské rodiny a napište nám na email redakce8(Z)ekamarad.cz
(Místo (Z) napište @).

Contactel opakovaně protestuje proti vybírání desátku

Contactel, vedoucí poskytovatel telekomunikačních služeb a řešení, na dnešní tiskové konferenci opakovaně vyjádřil svoji nespokojenost se stávajícím stavem cenových podmínek pevné volby operátora.

     Contactel je hluboce přesvědčen o neoprávněnosti a neodůvodněnosti desátku ve výši 6 haléřů, účtovaného Českým Telecomem za každou minutu volání prostřednictvím pevné volby operátora. Proto požaduje jeho zrušení.
 
     Tento příplatek údajně pokrývá náklady na výměnu softwaru v ústřednách Českého Telecomu. Contactel je však přesvědčen, že Český Telecom je ze zákona povinen zpřístupnit výběr operátora bez nároku na kompenzaci dodatečných nákladů. Tento názor potvrzuje i praxe v zemích EU, kde podobný příplatek je uplatňován pouze v Portugalsku (0.03 Kč), ve Velké Británii (0.01 Kč) a v Holandsku (0.07 Kč). Oproti zemím EU je přitom již samotná výše propojovacích poplatků v České republice téměř dvojnásobná. Pro zákazníky to znamená i vyšší ceny za volání, neboť propojovací poplatky i příplatek se přirozeně promítají do koncových cen pro zákazníky.
 
     "Věříme, že regulátor tuto disproporci odstraní při stanovení nových propojovacích poplatků, které sníží na úroveň odpovídající běžné praxi v zemích EU," řekl Michal Čupa, generální ředitel Contactelu.
 
     Společnost Contactel byla založena v roce 1999 jako společný podnik ČESKÝCH RADIOKOMUNIKACÍ, a.s. a Tele Danmark A/S. Cílem společnosti Contactel je stát se vysoce kvalitním a vyhledávaným telekomunikačním provozovatelem. Contactel nabízí plné portfolio internetových, datových a hlasových služeb a s postupnou liberalizací dále rozšiřuje svoji nabídku.

     Od června 2000 je Contactel členem prestižní evropské asociace European Foundation for Quality Management. Od října 2001 je kvalita jeho práce mezinárodně certifikována podle ISO 9001:2000.
 
Kontakt:
Romana Tomasová
tel.: 255 755 110
fax: 255 755 100
e-mail: romana.tomasova@contactel.cz
 
Contactel, s.r.o. ( Vinohradská 174, 130 19 Praha 3 ( Czech Republic ( www.contactel.cz  
Tel.: +420-255 755 111 ( Fax: +420-255 7 55 112 ( E-mail: info@contactel.cz
 
PR CS 030122 CZ


  • Autor: Redakční poštou
  • Datum publikace: 28.01.2003
  • Článek zařazen do: Zajímavosti
  • Počet komentářů ke článku: 0 přidat komentář
  • Článek si přečetlo 3360 čtenářů

    Sdílet na Facebooku

© Stránka vygenerována za 0.0030 sec. | Aktuálně máme v databázi 8376 článků
práva na články náleži jejich autorům, provozovatel magazínu nenese žádnou zodpovědnost za škody způsobené prohlížením těchto stránek.
Magazín provozuje ICOK (administrátor Miloslav Fuček)
http://icok.icok.cz | http://wwww.mfsoft.cz

Bazény na míru | Bennewitzovo kvarteto | Lady XL Fashion | Optika v Praze | Světové brýle.cz | Inspiro ERP systém | Bezpečnostní poradce | Fass-Hasicí technika | Dukla - Atletika | Dukla Praha