Před týdnem jsme recenzovali web Zdeňka Cendry, který byl oceněn na JuniorInternetu. Zdeněk tam ale soutěžil s dvěma weby, tak vám rovnou napíšeme něco i o tom druhém.
Na serveru Textlink se můžete nejenom dočíst o tom, co to je textová reklama a jaké má výhody a nevýhody proti klasické reklamě, ale rovnou se můžete i do tohoto reklamního systému zapojit. Pokud teda tvoříte nějakou stránku, kterou chcete propagovat.
Systém nabízí výměnný poměr blížící se k
1:1 a podrobné statistiky. Jde o klasickou výměnnou reklamu. Na vašem webu se budou zobrazovat textové odkazy na jiné stránky a vy za to získáte kredit a za něj se budou zobrazovat textové odkazy na vaše stránky na jiných webech.Jaké má textový odkaz výhody? Dá se rychle měnit. Nemusíte shánět banner. Jeho výroba je poměrně náročná, i když mě osobně se líbí více. Zejména mám rád anymované bannery.
V rámci svého účtu můžete mít až tři různé textové odkazy. Můžete se podívat i do katalogu členů, který je přehledně členěn po oborech činností. Informací je zde hodně, nejlépe, když se podíváte sami.
Sdílet na Facebooku
© Stránka vygenerována za 0.0028 sec. | Aktuálně máme v databázi 8398 článků
práva na články náleži jejich autorům, provozovatel magazínu nenese žádnou zodpovědnost za škody způsobené prohlížením těchto stránek.
Magazín provozuje ICOK (administrátor Miloslav Fuček)
http://icok.icok.cz | http://wwww.mfsoft.cz
Bazény na míru | Bennewitzovo kvarteto | Lady XL Fashion | Optika v Praze | Světové brýle.cz | Inspiro ERP systém | Bezpečnostní poradce | Fass-Hasicí technika | Dukla - Atletika | Dukla Praha